Company profile | Skywalker.gr - Jobs in Greece

logic economy

ΑΓΙΑΣ ΣΟΦΙΑΣ

Company

logic economy

Sector

Χρηματοοικονομικές

Year of establishment

1993

Number of employees

0-10

Website

www.logecon.gr

Add
section

Company profile

Tο γραφείο μας ιδρύθηκε το 1993 με σκοπό να ικανοποιήσει την αυξανόμενη ζήτηση επαγγελματικών υπηρεσιών υψηλού επιπέδου σε θέματα λογιστικών-φοροτεχνικών υπηρεσιών, παροχής οικονομικών συμβουλών και οργάνωσης επιχειρήσεων στην Ελλάδα.

Bασικός μας στόχος ήταν και παραμένει η σωστή ενημέρωση του κάθε επιχειρηματία, η καθοδήγηση σχετικά με την πορεία της επιχείρησης του και η προσεκτική και άγρυπνη επίβλεψη του λογιστηρίου του.Στοχεύουμε στην δημιουργία μακροχρόνιων συνεργασιών, που βασίζονται στην εμπιστοσύνη, στην φερεγγυότητα, στην αξιοπιστία, στη συνέπεια και στην υπευθυνότητα.

Tο Λογιστικό γραφείοδιευθύνεται από τον Nικήτα Aργύρη, Oικονομολόγο απόφοιτο του τμήματος Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, Λογιστή- Φοροτεχνικό Α’ τάξεως, με ειδίκευση στους τομείς:

  • επιχειρησιακή στρατηγική
  • διαχείριση κρίσεων και λήψη αποφάσεων
  • διάσωση και εξυγίανση επιχειρήσεων
  • κ.ά.

Στο γραφείο μας εφαρμόζουμε τίς πλέον σύγχρονες επιστημονικές μεθόδους λογιστικής και χρησιμοποιούμε τεχνολογικό εξοπλισμό τελευταίας γενιάς, προκειμένου να διασφαλίσουμε την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουμε.

Tα τελευταία χρόνια ένας κατακλυσμός από αναρίθμητα φορολογικά νομοθετήματα, πολλές διατάξεις των οποίων καταργούνται, αναθεωρούνται, μεταβάλλονται πριν στεγνώσει το μελάνι του τυπογραφείου έχουν οδηγήσει τον πολίτη επιχειρηματία σε πρωτοφανή άγνοια και σύγχυση.

Το γραφείο μας παρακολουθεί από κοντά τις εξελίξεις που λαμβάνουν χώρα σε όλους τους τομείς οικονομικής δράσης των επιχειρήσεων και είναι σε θέση να δώσει λύσεις στον επιχειρηματία, γρήγορα και σωστά εξοικονομώντας του χρόνο και χρήμα.

H φιλοσοφία μας είναι ότι ο σημερινός επιχειρηματίας έχει την ανάγκη ο λογιστής πέρα από την ενασχόληση του με την καταγραφή, ταξινόμηση και ανάλυση των ιστορικών συναλλαγών πρέπει να έχει και τα απαραίτητα προσόντα, για να μπορεί να παρέχει αξιόπιστες πληροφορίες και συμβουλές, να επινοεί και να δίνει λύσεις στα προβλήματα που ανακύπτουν, βοηθώντας έτσι στη λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων.

Το πελατολόγιομας περιλαμβάνει ένα μεγάλο εύρος εταιρειών.από μικρομεσαίες οικογενειακές επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου και μεταποίησης έως ανώνυμες εισαγωγικές εταιρείες χονδρικού εμπορίου πανελλαδικής και ευρωπαϊκής εμβέλειας και από πολύ μικρές ατομικές επιχειρήσεις παροχής υπηρεσιών μέχρι εξαγωγικές εταιρείες του πρωτογενή τομέα με διεθνή εμπειρία.

Καταξιωμένα ονόματα επιχειρήσεων, έχουν ήδη εμπιστευθεί τις γνώσεις και την εμπειρία του γραφείου μας για την ορθή παρακολούθηση των βιβλίων τους, την άμεση ενημέρωση τους, το σχεδιασμό και την ανάπτυξη τους, την οργάνωση τους με σύγχρονα και ολοκληρωμένα λογιστικά συστήματα και συστήματα παρακολούθησης και ενημέρωσης των αποτελεσμάτων τους.

H ποιότητα, η εχεμύθειακαι η εμπειρίαμας δημιουργούν την εμπιστοσύνη και την εξυπηρέτησηη οποία χρειάζεται για μια επιτυχή συνεργασία μεταξύ ενός επαγγελματικού γραφείου και του πελάτη. Eίμαστε υπερήφανοι διότι πιστεύουμε ακράδαντα σε αυτές τις αρχές τις οποίες και ενσωματώνουμε στις υπηρεσίες μας.

Το γραφείο μας, άρτια οργανωμένο, ειδικεύεται στις σύγχρονες λογιστικοοικονομικές μεθόδους, βρίσκεται μέσα στις εξελίξεις έχοντας πρόσβαση σε φρέσκες μοντέρνες λύσεις, διαθέτει εξειδικευμένα στελέχη και η λειτουργία του ταυτίζεται με την καινοτομία.

Οι υπηρεσίες που προσφέρουμε καλύπτουν απόλυτα τις ανάγκες μιας μικρής ή μεγάλης επιχείρησης. λόγω της εμπειρίας, της εξειδίκευσης και του μηχανογραφικού εξοπλισμού της εταιρείας μας μειώνουμε τους κινδύνους σας και διασφαλίζουμε την ποιότητα της υπηρεσίας.

Η σωστή καταχώρηση των στοιχείων, η συνεπής φορολογική παρακολούθηση μέσω της άρτιας και προηγμένης μηχανοργάνωσης μειώνουν δραστικά το οικονομικό και ψυχολογικό σας κόστος και μ’ αυτήν την έννοια σας ενισχύουν στην προσπάθεια ανάπτυξης της εταιρίας σας. Το γραφείο μας δίνει σημασία στη λεπτομέρεια και παρέχει τις υπηρεσίες του σ΄ αυτό τον τομέα με τον καλύτερο και πιο επωφελή, για σας, τρόπο.

Οι υπηρεσίες μας βασίζονται στην συνεχή παρουσία μας στο πλευρό της επιχείρησης πελάτη, στην εβδομαδιαία προσωπική επαφή των στελεχών της εταιρείας μας με τον επιχειρηματία. Η καθημερινή υποστήριξη με όλες τις μεθόδους επικοινωνίας (τηλέφωνο, φαξ, e-mail, κινητό κλπ) αποτελεί την βάση για την γρήγορη επίλυση προβλημάτων που ανακύπτουν από την καθημερινή λειτουργία της κάθε επιχείρησης.

Οι ιδιόκτητες εγκαταστάσεις μας βρίσκονται στην οδό Aγίας Σοφίας 100 στο κέντρο της Θεσσαλονίκης.

We are App 'n' running!

You'll be able to quickly and easily find your dream job from your mobile phone!

  • Create your profile
  • Send your CV straight away
  • Save your favourite companies and receive alerts
  • Set up a job alert
  • Upload a 10’’ video and quickly introduce yourself

Tap Skywalker Jobs!
mobile skywalker app

Subscribe to the newsletter

Register to receive newsletters from skywalker.gr - Jobs in Greece

Backdrop with scrolling

Try scrolling the rest of the page to see this option in action.