3 σημεία-κλειδιά που θα αλλάξουν την ελληνική ξενοδοχειακή αγορά το 2020, αναλύονται για πρώτη φορά στο 100% Hotel Show | Skywalker.gr - Jobs in Greece

Blog

3 σημεία-κλειδιά που θα αλλάξουν την ελληνική ξενοδοχειακή αγορά το 2020, αναλύονται για πρώτη φορά στο 100% Hotel Show



3 σημεία-κλειδιά που θα αλλάξουν την ελληνική ξενοδοχειακή αγορά το 2020,
αναλύονται για πρώτη φορά στο 100% Hotel Show

Με την ξενοδοχειακή αγορά να μεταβάλλεται περισσότερο από ποτέ, το 100% Hotel Show αναμένεται να προσελκύσει για άλλη μια χρονιά τους κορυφαίους επαγγελματίες της ξενοδοχειακής αγοράς, δίνοντάς τους την ευκαιρία να έρθουν σε επαφή με 3 σημεία-κλειδιά, που σηματοδοτούν τη μεγαλύτερη αλλαγή στα ελληνικά ξενοδοχεία αλλά και τον κλάδο της φιλοξενίας.

Είναι πλέον γνωστό ότι το 100% Hotel Show δεν αποτελεί απλά μια έκθεση που παρουσιάζει λύσεις εξοπλισμού και προμηθειών για ξενοδόχους, αλλά ένα Premium Event που σε συνεργασία με κορυφαίες εταιρίες του ελληνικού τουρισμού,αναλύει τα νέα trends της ξενοδοχειακής αγοράς. Ειδικά φέτος, που οι εξελίξεις στον παγκόσμιο τουρισμό έχουν οδηγήσει τον ξενοδοχειακό κλάδο σε μια νέα εποχή, αφού αλλάζει τόσο το distribution model των ξενοδοχείων όσο και ο τρόπος που τα νέα καταλύματα σχεδιάζονται και κατασκευάζονται. Όλη η έκθεση αναπροσαρμόζεται στις νέες συνθήκες, φιλοδοξώντας να παρουσιάσει τη νέα κατάσταση στην οποία εισέρχεται ο ελληνικός κόσμος της φιλοξενίας, μέσω του εκθεσιακού μείγματος που θα φιλοξενήσει αλλά και των δράσεων που θα παρουσιάσει.

Σε αυτό το άρθρο, θα δούμε ποια είναι τα κομβικότερα κομμάτια που αναμένεται να απασχολήσουν τους Έλληνες ξενοδόχους το 2020, αλλά και με ποιον τρόπο το 100% Hotel Show θα δώσει απαντήσεις σε καίρια ζητήματα που προκύπτουν. Με την κατάρρευση των B2B κολοσσών και την είσοδο της Google στο κομμάτι των direct bookings, η πωλησιακή αυτονομία των ξενοδοχείων θα απασχολήσει ακόμη και κλασικούς μαζικούς τουριστικούς προορισμούς.
Αν και σε πρώτη ανάγνωση η χρεοκοπία του Thomas Cook είναι ένα σοκαριστικό και δυσάρεστο γεγονός, με αρκετές ξενοδοχειακές -και όχι μόνο- επιχειρήσεις να πλήττονται, η παράλληλη ανάπτυξη των direct B2C πωλήσεων, ειδικά μέσω νέων επιλογών όπως τα meta-search channels και το ανερχόμενο domination από την Google, αναμένεται να δώσει διεξόδους και να προσφέρει μια νέα λογική στην ξενοδοχειακή αγορά. Ακόμη καιοι παραδοσιακοί ξενοδόχοι φαίνεται ότι θα εισέλθουν στη λογική της αυτονομίας στις πωλήσεις μέσα από τα booking engines τους, αλλάζοντας το τοπίο των online κρατήσεων. Σαφώς, αυτό δεν λύνει το θέμα των αερομεταφορών που αποτελεί μείζον ζήτημα,ωστόσο δεν παύει να αποτελεί μια από τις πολλά υποσχόμενες εναλλακτικές. Ταυτόχρονα το timing για άνοιγμα νέων αγορώνφαίνεται να είναι ιδανικό, καθώς το χάσμα που θα δημιουργηθεί μετά το κλείσιμο του Thomas Cook, αποτελεί σημαντική ευκαιρία για άλλους δυνατούς οργανισμούς σε Β2Β επίπεδο. Όλο το ζήτημα της αυτονομίας, αλλά και των νέων λύσεων, θα αναλυθεί εκτενώς σε μια σειρά απόειδικά workshops στα οποία θα παρουσιαστούν οι νέες λύσεις πωλήσεων, καθώς επίσης και στο ειδικό segment της έκθεσης «Digital & Sales», όπου οι εταιρίες που συμμετέχουν θα παρουσιάσουν έξυπνες και αποτελεσματικές προτάσεις.
Η εύρεση προσωπικού ξενοδοχείου αποτελεί το νούμερο ένα θέμα προς διαχείριση, ειδικά σε προορισμούς με περιορισμένο seasonality, με νέα μοντέλα συνεργασιών να αναπτύσσονται αλλά και το outsourcing HR να εδραιώνεται ακόμη περισσότερο.

Τη φετινή χρονιά, η εύρεση προσωπικού αποτέλεσε ένα από τα σημαντικότερα θέματα της ξενοδοχειακής αγοράς, με τις διαθέσιμες λύσεις να είναι ιδιαίτερα περιορισμένες. Το 2020, όμως, αναμένεται να αναδειχθεί σεχρονιά-ορόσημο για το ξενοδοχειακό HR, καθώς οι επαγγελματίες του κλάδου έχουν στρέψει πλέον την προσοχή τους στο ζήτημα αυτό. Με ολοένα και περισσότερα brands να προσφέρουν στοχευμένες υπηρεσίες εύρεσης προσωπικού ξενοδοχείου και την εκπαίδευση να αποτελεί μια από τις πλέον ανερχόμενες υπηρεσίες, το θέμα «προσωπικό ξενοδοχείου» αναμένεται να λάβει μια εντελώς διαφορετική υπόσταση. Το 100% Hotel Show, για πρώτη φορά, παίρνειενεργό ρόλο στην επίλυση του συγκεκριμένου προβλήματος,φιλοξενώντας τις «Ημέρες Καριέρας της Workathlon», όπουδεκάδες ξενοδόχοι θα συναντήσουν πιθανούς υποψηφίους, προετοιμάζοντας εγκαίρως τη νέα season. Ταυτόχρονα, η συνεργασία του θεσμού με τη Hotelier Academy αναβαθμίζεται ακόμη περισσότερο, καθώς, πέρα από τη νέα μορφή των 100% Hotel Workshops, θα ανακοινωθεί καιτο πλάνο του 100% Hotel Workshop Tour 2020, που αλλάζει λογικήκαι αναβαθμίζει το εκπαιδευτικό του περιεχόμενο ακόμη περισσότερο. Η έντονη ξενοδοχειακή κατασκευαστική ανάπτυξη οδηγεί σε νέες αρχιτεκτονικές μεθόδους σχεδιασμού, με γνώμονα πρωτότυπα ξενοδοχειακά concepts που επηρεάζουν τον τρόπο ανάπτυξης των feasibility studies.

Τα τελευταία δύο χρόνια το άκουσμα της ανάπτυξης νέων ξενοδοχείων σε όλη την Ελλάδα δεν αποτελεί γεγονός που προκαλεί έκπληξη, αφούο ρυθμός ανέγερσης είναι πραγματικά αξιοσημείωτος. Με τα πρώτα αποτελέσματα, όμως, της υπερπροσφοράς να κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου στις νέες επενδύσεις, ηστρατηγική προδιαγραφή ολοκληρωμένων Hotel Concepts πριν την αρχιτεκτονική μελέτηγίνεται ολοένα και πιο απαραίτητη. Το Design και ο αρχιτεκτονικός σχεδιασμός των ξενοδοχείων εξακολουθούν να αποτελούν τονκαμβά που αποτυπώνει την επιτυχίατων νέων ξενοδοχείων, όμωςοι μελετητές αναζητούν ένα πιο ολοκληρωμένο feedback,που θα περιγράφει τόσο το operation όσο και την εμπειρία που θα ζει ο ταξιδιώτης. Ως εκ τούτου, οι προδιαγραφές είναι πλέον απαραίτητο να δίνονται με έναν πιο ολοκληρωμένο τρόπο και σε έναν αυξημένο βαθμό εξειδίκευσης, γεγονός που εντάσσει στη διαδικασία επαγγελματίες όπως Lighting Designers και Landscape Architects. Από την πλευρά τηςοικονομοτεχνικής μελέτης, όμως, η ύπαρξη ενός καθορισμένου ξενοδοχειακού concept επηρεάζει τόσο την έρευνα όσο και τη μελέτη που θα προκύψει, δίνοντας πιο αξιόπιστα αποτελέσματα.Έτσι, συνδυάζοντας τη διαδικασία δημιουργίας ενός concept με την αρχιτεκτονική μελέτη και την ύπαρξη εξειδικευμένων συνεργατών,το 100% Hotel Show θα δημιουργήσει στην είσοδό του ένα διαδραστικό πείραμα, που θα παρουσιάζει στον ξενοδόχο με απτό τρόπο τη διασύνδεση των τριών αυτών παραγόντων, καθώς και την τεράστια σημασία τους.Ένα project που θα αναλυθεί σε ένα ειδικό Masterclass και θα σχολιαστεί ακόμη και από οικονομοτεχνικής πλευράς.


Description

3 σημεία-κλειδιά που θα αλλάξουν την ελληνική ξενοδοχειακή αγορά το 2020, αναλύονται για πρώτη φορά στο 100% Hotel Show

Also read

News
ManpowerGroup Έκθεση ESG 2023-2024 του ομίλου ManpowerGroup

30 September 2019

Read the post
News
Ξεκινά η 4η Premium Real Estate Expo

30 September 2019

Read the post
News
1ο Athens Collectible Festival – Συλλεκτική Έκθεση Αθηνών

30 September 2019

Read the post
News
4η Premium Real Estate Expo: Όλες οι εξελίξεις του κλάδου στο MEC Παιανίας

30 September 2019

Read the post
News
Athens Collectible Festival

30 September 2019

Read the post

We are App 'n' running!

You'll be able to quickly and easily find your dream job from your mobile phone!

  • Create your profile
  • Send your CV straight away
  • Save your favourite companies and receive alerts
  • Set up a job alert
  • Upload a 10’’ video and quickly introduce yourself

Tap Skywalker Jobs!
mobile skywalker app

Subscribe to the newsletter

Register to receive newsletters from skywalker.gr - Jobs in Greece

Backdrop with scrolling

Try scrolling the rest of the page to see this option in action.