Η Generation Y αναζητά εκ μέρους πελάτη τηςE-shop Operator.

Ο Πελάτης μας είναι μια αμιγώς ελληνική εταιρεία που από το 1995 εισάγει, εξάγει και εμπορεύεται προϊόντα ομορφιάς και περιποίησης προσώπου και σώματος καθώς και συναφή αξεσουάρ. Στον τομέα της λιανικής πώλησης, η εταιρεία διαθέτει αλυσίδα καταστημάτων ενώ παράλληλα δραστηριοποιείται και στον τομέα της χονδρικής πώλησης στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.

Τα γραφεία της εταιρίας βρίσκονται στα Νότια Προάστια, πλησίον του μετρό Αλίμου.

Αρμοδιότητες:

  • Διαχείριση των προϊόντων και των πληροφοριών τους
  • Έλεγχος διαθεσιμότητας προϊόντων που προβάλλονται στο e-shop
  • Εξυπηρέτηση πελατών - Παραγγελιοληψία (τηλεφωνική και online)
  • Διαχείριση και εκτέλεση παραγγελιών
  • Πραγματοποίηση επαναληπτικών παραγγελιών
  • Picking & Packaging
  • Έλεγχος πληρωμών
  • Πληρωμές προμηθευτών
  • Τιμολόγηση στο ERP
  • Έκδοση vouchers
  • Δημιουργία επιπλέον περιεχομένου για αύξηση επισκεψιμότητας
  • Έλεγχος επισκεψιμότητας και μέτρηση πωλήσεων
  • Διαχείριση social media και άλλων marketing καναλιών

 

Requirements:

  • Εργασιακή εμπειρία ως Διαχειριστής e-shop 1-3 χρόνια
  • Επικοινωνιακός χαρακτήρας
  • Πελατοκεντρική προσεγγιση
  • Όρεξη για εξέλιξη

Good to have:

  • Πτυχίο σχετικό με Πληροφορική ή Marketing
  • Γνώση και εξοικείωση με πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου όπως WooCommerce, Magento, Shopify, PrestaShop, OpenCart ή e-shop με custom CMS (Content Management System)
  • Γνώση και διαχείριση Social Media (Facebook, Instagram, Pinterest κ.ά.)
  • Γνώση Google Ads / Facebook Ads
  • Γνώση Photoshop
  • Γνώση SEO/SEM θεμάτων

Benefits

  • Ανταγωνιστικός μισθός
  • Ευκαιρίες εξέλιξης
  • Φιλικό εργασιακό περιβάλλον