Ως Ιταλόφωνη Τηλεφωνική Υποστήριξη - Υπεύθυνος κρατήσεων, θα διασφαλίσετε ότι ο οργανισμός πληροί τις απαιτήσεις του πελάτη σε καθημερινή βάση. Είστε η υποστήριξη πελατών που θα αναλάβει το προβάδισμα στην παροχή της καλύτερης δυνατής εμπειρίας εξυπηρέτησης πελατών διατηρώντας παράλληλα τις επιχειρηματικές ανάγκες της εταιρείας. Μετατρέψτε το πάθος σας για ταξίδια σε δράση στην εξυπηρέτηση πελατών βοηθώντας τους ανθρώπους να βρουν υπέροχα μέρη για να μείνουν και δημιουργώντας μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Σε μια τυπική μέρα, θα

  • Γίνετε το πρώτο σημείο επαφής για τους κορυφαίους συνεργάτες διαμονής στον κόσμο με την επίλυση βασικών ερωτήσεων και ερωτημάτων, όπως τροποποιήσεις δωματίων, τιμές και διαθεσιμότητα, εργαλεία extranet κ.λπ.
  • Παρέχετε ακριβείς, έγκυρες και πλήρεις πληροφορίες χρησιμοποιώντας τα σωστά εργαλεία, μεθόδους και διαδικασίες.
  • Εξασφαλίστε υψηλό επίπεδο υπηρεσιών συνεργατών και θετική εμπειρία συνεργάτη

Requirements

Ο ρόλος της Ιταλόφωνης Τηλεφωνικής Υποστήριξης - Υπεύθυνος κρατήσεων απαιτεί:

  • Άριστο επίπεδο Ιταλικών
  • Εξαιρετικό επίπεδο αγγλικών
  • Διαβατήριο ΕΕ
  • Απολυτήριο Λυκείου ή ισοδύναμο
  • Ικανότητα προσαρμογής και αριστείας σε ένα γρήγορο εργασιακό περιβάλλον
  • Γνώστης MS Windows και άλλες εφαρμογές υπολογιστών

Benefits

Τα οφέλη για την Ιταλόφωνη Τηλεφωνική Υποστήριξη - Υπεύθυνος κρατήσεων είναι:

  • Ανταγωνιστικός μισθός (1050 ευρώ)
  • Κουπόνια για εξαργύρωση σε εστιατόρια, σούπερ μάρκετ & βενζινάδικα
  • Μπόνους μηνιαίας απόδοσης
  • Συμβόλαιο αορίστου χρόνου
  • Φορητός υπολογιστής
  • Δυνατότητα εργασίας από το σπίτι (οπουδήποτε στην Ελλάδα)

Θα ελεγχθούν μόνο βιογραφικά στα αγγλικά.