H ICAP Employment Solutions για λογαριασμό πελάτη της, την Interamerican –Anytime, πρώτη σε φήμη ασφαλιστική εταιρία στην Ελλάδα, με ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων στον ασφαλιστικό και χρηματοοικονομικό χώρο, αναζητά Σύμβουλο Εξυπηρέτησης Πελατών για την κάλυψη θέσης 6ωρης απασχόλησης.

Στο ρόλο του Συμβούλου Εξυπηρέτησης Πελατών θα είσαι υπεύθυνος για την ολοκληρωμένη και έγκαιρη διαχείριση εισερχόμενων κλήσεων με σκοπό την άμεση εξυπηρέτηση, κατανόηση και καταγραφή των αιτημάτων των πελατών.

Responsibilities

  • Εισερχόμενη τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών
  • Κατανόηση και καταγραφή αιτημάτων πελατών
  • Επίλυση προβλημάτων και διαχείριση παραπόνων

Requirements

  • Απόφοιτος λυκείου
  • Δυνατότητα εργασίας σε κυλιόμενες βάρδιες (Δευτέρα έως Σάββατο 8:00 – 20:00)
  • Καλή γνώση της αγγλικής
  • Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες
  • Εμπειρία στην τηλεφωνική εξυπηρέτηση θα εκτιμηθεί.
  • Καλό επίπεδο χειρισμού Η/Υ
  • Πελατοκεντρική προσέγγιση
  • Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας

Benefits

  • Δυνατότητα εργασίας σε ένα φιλικό και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
  • Ευκαιρία μόνιμης συνεργασίας στον κορυφαίο ασφαλιστικό οργανισμό

Περισσότερες πληροφορίες:

Εφόσον το βιογραφικό σου ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις της θέσης εργασίας, θα επικοινωνήσουμε μαζί σου, προκειμένου να ορίσουμε μια συνέντευξη. Για οποιαδήποτε περαιτέρω πληροφορία ή διευκρίνιση μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας στο 210 7200534 μεταξύ 9:00 - 17:00 ή στείλε email στο [email protected] και η αρμόδια σύμβουλος εργασίας θα επικοινωνήσει μαζί σου.

Στείλε μας την αίτησή σου, τώρα!

Περισσότερες θέσεις εργασίας μπορείς να βρεις στο icapjobs.gr και στο Facebook.

Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.